Frukt och Grönt

Idag har jag beställt en låda mixed vegetables och en låda mixed fruit från Bridgefoot så nästa Torsdag (tror jag det är) får jag två fina lådor med olika frukt och grönt levererat på jobbet for bara 14 pund! Inte illa – såg Michelle’s låda förra veckan och hon fick Morötter, potatis, sparris, tomater, böngroddar, purjo och massa annat i sin låda. Såg gott ut!

Jag har sagt ifrån att jag inte gillar Aubergine, Brussel Sprouts, och Courgettes så inget sådant i min låda! 🙂 Sen till sommaren kan man få rabarber och jordgubbar och sånt också. Nu vet jag ju inte vad jag får så det skall bli spännande och se vad man kan hitta på för middagar från det!

1 Response to “Frukt och Grönt”


  1. 1 web site september 19, 2016 kl. 3:36 e m

    Amazing! Its really awesome article, I have got much clear idea regarding from this
    article.


Kommentera

Just nu:

Just nu lyssnar jag pa: Idas Sommarvisa pa Ipoden
april 2008
M T O T F L S
« Mar    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

