Helg

Japp – sa var annu en helg slut. En ganska lugn en kan man saga. I Lordags skulle vi egentligen ha pokerkvald men vi avlyste det eftersom det verkade som vi bara blev tre,och da ar det ju inte lika kul. Istallet var jag hemma hela dagen och sag pa svensk och britisk tv pa internet, laste bocker och spelade Animal Crossing. Ja, valdigt handelsesrikt kan man saga! Det var EFIT ocksa, sa jag tog nagra bilder som jag lagger upp sen men tyckte det blev lite langtrakigt i langden med massa ‘tv-tittande’ bilder sa jag tog inte hela dagen.

Sondag traffade jag Ellie pa Starbucks som vanligt – hon hade kommit tillbaks fran Delaware nu och tagit med sig MAC till mig! tjoho! Forst tyckte jag fargerna sag ratt trista ut, men har testat dom nu och ar sa fina sa! kan ju vara bra med lite neutrala farger som brunt och beige ocksa, och inte bara bla/gron/lila ogonskugga. Sedan gick vi hemat och hamnade i sale pa next – och jag hittade fina skor for bara £20! valdigt hogklackade dock, sa jag gar inn dom pa jobbet idag (har med mig andra skor ifall det skule behovas) kan saga att det var lite av en provning att ga till bussen i dom har, men jag vande mig till slut.. forhoppningsvis vanjer jag mig annu mer (men inte for mycket helst for da kommer jag sakert att hamna i en ‘oooh – kopa skor – dom MASTE jag ha’ frenzy – och en sminkfrenzy just nu far vara nog for min planbok… Dessutan vill jag inte bli som hon svenska jag och mamma horde i Edinburgh som gick forbi oss och pratade till sin vannina om at ‘men ALLA tjejer far ju san dar period dar dom BARA kan tanka pa skor…)

Sondagar har jag ocksa datorfritt sa jag far inte lov (av mig sjalv) att sla paa datorn – da kommer jag bara sitta kvar dar rasten av dagen. Sa istallet fiksade jag och Pete laksmidag och sag pa film sen pa Sondagskvallen. Pete fick valja film sa det blev saklart Star Wars..

Idag holl jag pa att missa jobbet eftersom jag glomt stalla klockan pa mobilen/vackarklockan.. usch! Men jag kom upp i tid iallfall och hann med bussen (efter att ha staplat mig till Union Street i mina hogklackade skor) Ikvall blir det Cross Trainer och sa sakert nat tv-tittande som galler. 🙂

1 Response to “Helg”


  1. 1 malou mars 31, 2008 kl. 5:22 e m

    kan du inte visa skorna?


Kommentera

Just nu:

Just nu lyssnar jag pa: Idas Sommarvisa pa Ipoden
mars 2008
M T O T F L S
« Nov   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

