Dagslage

Saker jag gillar med mitt nya jobb: 

  • Att jag får gratis buss till och från jobbet
  • Kortare arbetsdag an förra jobbet (fast det tar ju längre tid att komma till jobbet då)
  • Casual Fridays varje Fredag – fast det spelar ändå ingen roll eftersom man kan gå med jeans etc på en vanlig vardag ändå!
  • Flera folk och mycket mer laid-back attityd på kontoret
  • Jag kan sitta och lyssna på ipoden medans jag jobbar
  • Facebook har blivit blockad! Bra tycker jag (fast inte lika bra att dom blockat youtube också…)
  • Eftersom det inte finns nån matsal sa måste man ta med sig egen lunch – fast ibland kanske inte choklad och kex räknas som lunch?
  • Min desktop background:

gerard1.jpg

 Saker jag inte gillar – sådar i största allmänhet: 

  • Att min bästis Sarah har flyttat hem – det spelar ingen roll att hon bara bor uppe vid Inverness och jag skal hälsa på nasta vecka – I slutet av April kommer hon och bor hos oss i en vecka, och i Maj sticker hon till Australien för ett helt år minst!!! L
  • Nar Sarah är borta vem skall jag då gå på Onsdagsbio med och ha Starbucks Sunday med? För inte att tala om våra Friday houseparties med Youtube och karaoke dansande framför videokameran (nej jag lägger nog inte ut dom filmerna här – tror ingen har interesse av att se oss två sjunga Pop goes my heart eller Take on me och ha popcornregn utöver hela vardagsrummet)
  • Att min andra bästis Ellie kanske blir tvungen att flytta tillbaks til Delaware I slutet av året om hon inte får ett bättre jobb så hon kan få Visum
  • Att det regnar så hiskeligt mycket
  • Att det skall vara så himmla svårt att få igang motiveringen till att gå till gymet – jag vet ju att det är rätt trevligt där när man först kommit iväg ju! Jaja – vi får träna när Sarah stuckit!
  • Att jag ätit for många kex och druckit for mycket italienskt kaffe på jobbet så att jag mår lite illa just nu… :s
0 Responses to “Dagslage”



  1. Kommentera

Kommentera

Just nu:

Just nu lyssnar jag pa: Idas Sommarvisa pa Ipoden
mars 2008
M T O T F L S
« Nov   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

