ännu mindre datatid

… mycket troligen. det finns så mycket annat att hitta på. Och idag joinade jag och Pete Cannons vilket betyder att jag måste gå och träna helst tre gånger i veckan, en dag blir iallfall simning och så jaccuzi/steamroom tror jag. Och så måste jag nästan sluta med pilatesen där jag går nu efter att nästa omgång är slut. Det kostar ju pengar på cannons och dom har pilates/yoga/bodytoning/aquaaerobics och alla möjliga klasser man kan vara med på, så jag skall försöka fortsätta med pilatesen där.
Pluss att alla treadmills och cyklar etc har Sky-tv / hundratals andra kanaler innbygt som man kan titta på medans man cyklar eller joggar, och man får en initial session med personlig tränare som specialkomponerar ett program åt en beroende på vad man vill uppnå som man sedan kan hålla sig till. Så det verkar vara väl värt pengarna iallafall!

Men ja, mindre tid vid datorn på kvällen och mera tid på gymmet (det ligger precis vid jobbet så ungefär en kvart härifrån)

0 Responses to “ännu mindre datatid”



  1. Kommentera

Kommentera

Just nu:

Just nu lyssnar jag pa: Idas Sommarvisa pa Ipoden
augusti 2007
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

