Sommar Sommar Sommar

Blir inte så mycket tid att skriva nuförtiden. Så mycket annat som jag håller på med. Och så tänkte jag försöka sitta midre på datan på kvällen också, och hellre gå ut och så. Träffa kompisar m.m. Men det blir nog mera skrivande framåt hösten!

Sen så har jag ju inte gjort så värst mycket heller, annat än att jobba, och det blir ju lite tjatigt att skriva om i längden. Nu på senaste har jag varit på bröllop, Pete’s brors. Det var mycket trevligare än vad jag hadde trott, fastän Pete’s kilt var minst två storlekar för liten! han fick på sig den ändå till slut! Och var jättemångra trevliga personer man fick träffa, David Doig och hans dotter som jag och Pete får julkort från, och Ann Crawford bland annat. Och så träffade vi ju nyaste tillskottet till Middleton Familjen. 45 år gamla Ingo från Tyskland!

Sen så åkte jag hem till Halden i en vecka och bara slappade – satt på balkongen och fick lite sol, samt åkte till Marstrand och till Kongsberg, och handlade tills lut upp en hiskeligt massa pengar på Tax Free butiken när jag skulle åka hem. Nu har vi choklad så det räcker länge! Var faktiskt ganska så trevligt att vara hemma, om än inte så actionfyllt kanske 🙂

Var tillbaka på jobbet i Fredags, och det var väl inte så illa som jag trott. trodde det skulle vara massor att göra som inte blivit gjort, men det verkade inte såååå illa faktiskt. Och det var rätt skönt att komma tillbaks, jobba en dag och så ha helg, så att jag slipper komma tillbaks en Måndag och hitta massor med jobb på mitt skrivbord!

Helgen har varit trevlig – vi måste städa lägenheten! Och vi har ju fått gjort en del, men massor kvar att göra, men jag orkar faktiskt inte med allt på en gång! inte helt i städmodus.. men har ordnat en massa med kläder och så.

Idag tog jag och Mary en liten åktur ut till Balmedie och gick på stranden i ungefär en timme, innan vi var tvungna att åka hem så hon kan åka till jobbet. Hon jobbar som Junior Doctor nu, och verkar trivas väldigt bra, konstiga arbetstider till trots.

Lägger upp lite bilder i nästa innlägg istället så kan man ju se hur sommarn varit också!

0 Responses to “Sommar Sommar Sommar”



  1. Kommentera

Kommentera

Just nu:

Just nu lyssnar jag pa: Idas Sommarvisa pa Ipoden
augusti 2007
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

