KILLAR!!!!!!

Jaa? tror dom att man magiskt ändrar sig på ett punkt över loppet av sju dagar liksom?

Daten som James tog med sig hem förra veckan när jag blev sådär sur och grinig eftersom jag tyckte att det var jobbigt att ha en hel okänd människa hemma hos sig, hon dök magiskt upp i morse också! Så allt det hära med att ‘ooo ja, jag skall inte ta med henne hem om du inte vill, och det är klart du inte är fånig det var jag som var dum och inte frågade om det var okej’ och allt det där babblet det var visst inte helt 100% uppriktigt!!! Imorse vaknade jag av massa fnitter från grannrummet – och visste med en gång att det var han sju år yngre arbetskamrat som var på övernattningsbesök! (ja jag kanske är elak igen, men jag TYCKER han befinner sig på liten skakig mark när han redan börjat dejta sin arbetskompis efter en vecka på det nya jobbet!)

Sen när jag påpekade att det var så trevligt att se att han verkligen brydde sig om det jag hadde sagt till honom förra veckan, så sa han bara.. jaaa… eh.. förlåt, det var lite i sista minuten bara, jag ville inte att hon skulle gå hem själv liksom…’ jaha? Undrar hur hon klarade sig innan han flyttade upp hit då? Dom hade nog inte taxi’ar i maj!Det är ju som vi alla vet en helt ny uppfinning!

Pete kallade mig inte egoistisk iallafall, han sa bara att jag behövde lugna ner mig lite. Så jag gjorde det. Jag gick ut på stan, köpte en banana caramel frappucino från Starbucks och gick lös på butikerna. Damage control: En stk jumper från new look, rea för två pund, ett pilates set så jag kan träna pilates hemma, och så en ten från benefit, ögonskugga från borjois (den turkosa) och en eyeliner från prestige… och så jag som inte skulle använda åengar denna helgen!! (fast pilates settet och ögonskuggan hade jag tänkt handla nån gång ändå!)

Varför är killar så himmla korkade??

1 Response to “KILLAR!!!!!!”


  1. 1 vinga juni 17, 2007 kl. 8:13 e m

    kast ham ut! evt skyt ham. altså fyren som har lagt seg til hos dere og drar med seg damer hjem (altså, ikke hjem til seg selv, men til DEG)

    fy faen, dette er jo helt utrolig! kast ham uuuuut! nå!!!!


Kommentera

