Bla… sjuk igen!!

Jaa, vem sitter inte har och ar jatteforkyld om inte jag? Det har gatt over till hosta nu bara, sa forhoppningsvis blir det klart sen. Mina forkylningar brukar starta med ont i halsen, sedan supertatt nasa och feber, och till slut hosta.

Testosteron nivaet i lagenheten borjar bli ganska jobbigt kan jag saga. Det gar i fotboll pa tv, fotboll pa playstation, massa prat och babbel medans jag ser pa tv, tva killar som ofta gar ner pa fjortissniva nar dom ar tilsammans, och till slut nu da att han som bor hos oss tog med sin date hem i helgen. En helt okand manniska! Jag blev jattesur och tyckte det var valdigt inte genomtankt, hur kul var det att sitta dar som ett femte hjul pa forsta date vagnen liksom! Usch sa sur jag blev! Sedan sa Pete att jag uppforde mig egoistiskt och att jag skulle vara glad pa hans vagna! Da blev jag jattelessen och forbannad pa Pete ocksa! Bada tva fattade att dom uppfort sig himmla korkat och sa forlat pa Lordagsmorgonen, sedan stack dom ivag till biljardhallen och lat mig vara ifrad hemma. Jag satt i fonsterkarmen med jimmy som sallskap ute i solen och malade tanaglarna rosa i ren protest!

Jag tror James tycker det ar jobbigt sjalv, han kan ju inte undga att marka att jag inte trivs sa bra i situationen sa som den ar nu, och han letar verkligen efter ett stalle att bo. Och jag tanker ju inte slanga ut honom heller… men… om han bara kunde hitta en lagenhet lite fortare innan jag tar livet av dom genom att stanka tjejparfym pa dom eller nat!!

Fast en bra sak – Av dom pengarna vi far av James som tack har jag bestallt flygbiljetter hem! 😀
Sa nu aker jag hem pa semester en vecka i augusti! Det blev ganska spontant beslutat, men jag tror jag kan behova det! Speciellt eftersom jag aker Onsdagen efter det som nu borde vara ett ganska valkant brollop som jag inte ser fram emot! Da kan jag ju sitta pa brolloppet och tanka pa att jag snart aker hem! Och ja, nu ar det bestamt att pete skall vara best man. Jag kom ju pa att da ar ju traditionen sa att han skall dansa med the bridesmaid pa brolloppet! Usch for det! och jag maste antagligen dansa med petes pappa ocksa! Hoppas dom har vin pa brollopet!!!

2 Responses to “Bla… sjuk igen!!”


  1. 1 Malou juni 11, 2007 kl. 5:35 e m

    Okej nu har jag skaffat konto på Photobucket och lagt några bilder där. Hur gör jag nu då, om jag vill ha in dom i min blogg? Pappa har glömt det du lärde honom…Kram, förresten. Krya på dig. Jag gläder mig till vi träffas!

  2. 2 Heidi juni 17, 2007 kl. 6:55 f m

    Uff så jobbigt både med forkjølelse og det å ha noen boende hos seg. Jeg forstår deg veldig godt. God bedring. Klem : )


Kommentera

