Girls night out

Kompisar på Jam

Fånigt va? Jag håller alltid fingrarna så när jag dricker te/kaffe, drink med sugrör...

Liquid klockan 02.30 ca. Fortfarande kompisar!

Billigaste utekvällen jag varit med om – var ute till halv fyra, och använda bara 7 pund – fem av dom gick till inträde. Kan ha nåt att göra att dom sålde drinkar till 69 pence på Jam och att vi inte drack nåt efter klockan tolv. Bara dansade. Kul var det iallfall!

4 Responses to “Girls night out”


  1. 1 Malou juni 7, 2007 kl. 3:06 e m

    Det kortet i mitten var verkligen bra!

  2. 2 Annika juni 7, 2007 kl. 3:20 e m

    Vad kul! Vi hade också girls night out igår. Men nej, vi var inte ute till 3.30. Mer 22.30 😉
    Så roligt med bilderna!!!

  3. 3 plingelinn juni 7, 2007 kl. 3:27 e m

    Mamma: Varfor tyckte du det var sa bra? eller skojade du bara?

    Annika: ja du, det ar ganska sa sallan att jag ar ute sa lange ocksa, men det hjalpte sakert att vi slutade dricka alkohol ganska tidigt pa kvallen 😉

  4. 4 Malou juni 7, 2007 kl. 3:38 e m

    Nä jag skojade inte alls! Jag tycker det är en bra bild, du ser glad ut, du gör inga konstiga grimaser, och du är söt! Så det så!
    Alla tjejer i tredje och fjärde klass avskyr mig…:-(


Kommentera

