trööött!

Nu har jag provtestat klänningne och skorna med dom höga klackarna som jag var lite nervös för. Måste säga att om jag på mitt första försök att gå med så höga klackar fortfarande kan dansa och gå utan problem efter att ha druckit 4 flaskor vin (delat med James då såklart) så var det ganska lyckade skor..

idag är jag trött…

igår tog jag hål i öronen igen förresten! Jag har inte haft några örhängen på minst två och ett halv år, så jag räknade emd att dom var igenvuksna, men så hittade jag ett par jättesöta örhängen och tänkte att jag kunde ju testa… så jag stack igjenom dom gamla hålen med örhängerna. Det var inte så ont som jag trorr faktiskt, fast vänstra tog längre tid än högra…

Funderar på om jag skall se Pirates idag…

3 Responses to “trööött!”


  1. 1 Malou maj 27, 2007 kl. 6:28 e m

    Du borde iallafall se Pirates någon dag. Måste du spara på så mycket skräp??? Du är värre än jag – och nej, jag har inte slängt nånting med BackStreetBoys på, eller några brev eller kort. Bara urgammalt smink och sånt. Varför måste du spara på gamla julklappsadresser?

  2. 2 Malou maj 27, 2007 kl. 6:29 e m

    Den blå klänningen som du inte haft på dig dom sista 8 åren har jag slängt. Och gamla hattar!

  3. 3 Malou maj 27, 2007 kl. 6:30 e m

    Mikkel hälsar att han passar noga på och hjälper mig att städa 😉


Kommentera

