Check me -Computerwiz!

Haha! Jag fixade internetet alldeles Ensam! pete är ju värdelös på detta så när det inte var connection för tredje dagen på rad så fixade jag själv med routern och Lan settings och åang – så funkade det! Duktig jag!

Ikväll kommer Sarah på besök. Vi skall göra våfflor och se på dvd. Imorgon skall jag till St.andrews och ¨vara med på bröllop till en jobbarkompis till James (fast James jobbade ju sin sista dag där nu så det är ju faktisk inte hans kollega längre) och äta glass, hälsa på katterna som egentligen inte borde finnas kvar nu, men det gör dom alltså…

Så får jag testat klänningen jag fick av mamma, och att gå med skorna jag köpte till… höga tunna klackar – hur skall detta gå? Jag sa till James att det blir till att sitta ner hela kvällen!

Fick just veta att Petes bror kommer upp nästa helg och sover över.. jag kan tänka mig roligare saker! faktiskt! dessutom sa han att det var en hemlis varför han kom men vi skulle se till att det finns öl på pubarna.. åter inte kul.. jag kanskje sover över hos sarah den kvällen!

och när det gäller det jag skrev igår i det skyddade innlägget så tänker jag inte skriva mer om det, eller svara på varför just nu. Nu får hålla tummarna ändå! jaaa.. du också mamma!

2 Responses to “Check me -Computerwiz!”


  1. 1 Malou maj 26, 2007 kl. 12:48 e m

    Snälla kan du inte ta kort på dig med klänning och skor och väska och allt så jag får se? Du behöver ju inte lägga ut det här om du inte vill men du kan ju skicka det till mig? Snääälla???

  2. 2 plingelinn maj 27, 2007 kl. 2:35 e m

    aa ska försöka.. det blev inga kort igår men…


Kommentera

