Jaa. det blir inte lika mycket skrivet här som förr. Något jag tror beror på att jag har mer att göra på kvällarna nu för tiden, som i och för sig är bra. Denna veckan till exempel var jag och dansade i två timmar på Måndagen (något jag nog INTE gör om igen – en timme räcker, och det märktes mycket väl att det är åtta år sedan jag dansade så mycket som jag gjorde och att jag nu har problem med knäet) På Onsdag var jag på puben med Elin och träffade en hel massa andra norska folk, och tittade på skotsk fotbollsmarch vare sig vi ville eller inte, På Torsdag var det Pilates på kvällen och Fredag var det fest med jobbet – fast jag gick hem väldigt tidigt därifrån.

Och igår var jag och Pete och satt barnvakt åt Elins barn, Solveig (4) och Håkon (2). Det var ju hur lätt som helst ju! vi blev håamtade, gick upp och sa hej till barnen (Håkon lyste som en sol nåar han kåande igen pete som ju jobbar på hans skola) och fick sedan visat var Elin och Jörgen har all mat, läsk och godis… resten av kvällen sat vi och såg på dvd, och åt god kycklingsallad och glass som vi fick. Sedan kom dom hem och vi fick betalt! Tyckte nästan det var lite skämsigt att få betalt men…

JO, och så fick jag låna en dvd också – nä,ligen beatrix potter balletten som brukade gå på TV varje jul när jag var liten! så den tänkte jag titta på ikväll innan Persuasion börjar. Captain Wentworth ser ju ut att vara rätt så stilig!

0 Responses to “…”



  1. Kommentera

Kommentera

