Trevlig helg

En riktig så trevlig helg har det varit.

I fredags kom James upp på besök, och vi tre gick och åt en sen middag på den jättegoda turkiska resturangen, Lördag.. hmm.. ja lördag var väl inte den bästa på dagen, men i fem tiden gick vi ner och åt middag på Jimmy Chungs, samt bowlade med sarah I. jag är fortfarande urusel på bowling, men det var kul ändå. Sarah blev med mig hem sen, när pete och James gick ut och firade St.Patricks day. Jag och Sarah såg på bägge bridget Jones filmerna, och pratade iväg om löst och fast. Vem är snyggast av Colin Firth och Hugh Grant till exempel? Jag tycker Colin!
Sen kom vi överrens att vi skall åka ner till London en helg, och gå på musikal och handla och så. Och eftersom vi alltid säger massa saker, men aldrig gör dom, så bestämmde vi datum igår. 19 Oktober tror jag vi sa. Då hinner vi spara pengar tills dess, och hinner beställa billiga tågbiljetter! Det blir kul! Jag vet inte vad vi skall se en, men vi funderade på Phantom of the Opera!

Sarah sov över på soffan också, och jag tyckte lite synd på henne när pete och james kom hem vid tre tiden och ville spela nintendo, men det gick visst bra.

såååå idag.. har vi inte gjort mycket. pete har bytit ett par jeans på primark och vi har handlat mat… jag skall ockupera tv’n ikväll för ITV’s Jane Austen season börjar, med Mansfield park som första del!

0 Responses to “Trevlig helg”



  1. Kommentera

Kommentera

