Tjejsnack Vecka 11

 Tant eller fjortis?

Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
-partajande ibland, men oftast mys framför tv’n
Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
-hemmafest! och om inte det går så sittande med kompisar på pub dår man inte blir ihjalklamd och det går att prata åtminstone!
Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
– fullt os om jag skall stada, eller diska och ar ensam, lagom annars..
Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
– helst utan, eftersom jag har hastsvans oftast, men har borjat innse att det ar bast med mossa iallfall…
Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
SOOOOOOOOVA!

6 Responses to “Tjejsnack Vecka 11”


  1. 1 Annika mars 13, 2007 kl. 1:36 e m

    Jag tant i kvadrat om jag ska gå efter tjejsnacket här…Vill helst vara hemma på lördagar, ja gå ut och äta är helt ok, men krogen??? NOOO!!! Avstår. Jobbigt 🙂
    Hemmafest röstar jag också för…
    Sen tycker jag det är skönt att komma upp i god tid på morgnarna också…Vilken TANT man är…”Tjejsnack” verkar vara en trevlig grej, fö

  2. 2 plingelinn mars 13, 2007 kl. 1:50 e m

    haha.. jag ar ganska tantig sjalv for min alder tror jag…ar inte nån valdig partyperson, och sitter och gaspar ute på opuben redan klockan elva! :p

  3. 3 Malou mars 13, 2007 kl. 2:15 e m

    Du är så bra som du är, så…men du har inte listat 6 konstiga saker om dig själv. Om du inte skyndar dig så gör jag det för dig…hihi…

  4. 4 plingelinn mars 13, 2007 kl. 2:28 e m

    hadde du kommit på nåt att skriva då mamma?

  5. 5 Malou mars 13, 2007 kl. 2:41 e m

    Tja…fötterna? Testa fönsterbrädet? Skall jag verkligen skriva mer????????

  6. 6 plingelinn mars 13, 2007 kl. 2:46 e m

    haha.. nej… men fonsterbradet var ju kul ju!


Kommentera

