nån som behover statist?

till typ, nån zombie/vampyr/skrack film typ? Jag behover inte sminkas eller nånting;120307.giffast nu borjar penicilinet hjalpa tror jag, efter bara en tablett kanns det inte som om ogonlocken bara vill sova hela tiden, utan jag klarar att hålla ogona oppna utan några problem åtminstone..fast om det ser lika illa ut på onsdag skall jag nog inte gå och halsa på Elin och hennes två och fyraåring… man jag ju inte skramma livet av doms må barnen heller!

3 Responses to “nån som behover statist?”


  1. 1 Malou mars 12, 2007 kl. 4:33 e m

    Jamen jag tycker du är världens sötaste Linn i alla fall! Kram och krya på dig.

  2. 2 plingelinn mars 12, 2007 kl. 4:45 e m

    mamma: ja det ar klart, men jag kan ju vara søt zombie! 😉

  3. 3 Heidi mars 12, 2007 kl. 5:15 e m

    uff dette såg inte något skønt ut. Hoppas at madisinen funkar nu och se til at du tar hela kuren ordentlig. Krya på dig : )


Kommentera

