Doktorn nasta – med solglasogon!

altså, igår var INTE min dag! jag gick till apoteket och fick antibiotika i form av ogondroppar – det skulle ta kål på det i loppet av två dagar. och okej, nu har jag inte tagit dom i två dagar an, men det stog också att om det blev varre skulle man ta kontatk med doktorn. och varre blev det. Det som startade med rodsprangt oga som kliade och varkte lite, var på kvallen helt uppsvullnat och det bara rann var ut av det! det såg ut som jag varit i varsta slagsmålet! och imorse nar jag vaknade, efter att ha tvattat loss ogonlocken fran varandra i tio mnuter kunde jag konstatera att jag inte har ett normalt vansteroga – det ar alldeles blodrott! skulle inte forvåna mig om det borjade rinna blod ut av det så som det ser ut, så det blev till att ringa for en emergency appointment som jag fick om en timme. fast vem vet – det kanske ar på vag att bli battre? inte lika svullet och omt som det var igar iallafall, och som tur ar verkar det inte ha nagon effekt pa synen, den funkar – jag bara kan inte hålla ogat oppet!

okej, nog gory details, vad mer hande igår? Jo, jag spillde pepsi over tangentbordet!!! det norska! Argh! Det gav upp helt, shift funkade inte som det skulle och till slut gick det inte att skriva! faan, sager jag då! fick byta till det amla engelska som ar helkonstigt – inget ar dar det skall vara…

så. inte på jobb idag. antagligen inte imorgon heller, men till doktorn skall jag, och jag skall ha solbriller på mig på vagen dit!

0 Responses to “Doktorn nasta – med solglasogon!”



  1. Kommentera

Kommentera

