Favorit

Det jag brukar göra när jag hittar nya favoritlåtar är att spela sönder dom genom att spela dom på repeat igen och igen och igen (Pete brukar tröttna innan jag 😉 ) Men dom här två Keane låtarna har jag inte klarat att spela sönder än – dom har hållit sedan våren 2004!

Det roliga med den första är att jag inte alls visste vilket band det var, eller vad låten hette som jag gick runt och nynnade på, eftersom jag bara hörde den i butiker och pubar utan att få med mig vem det var. En dag satt jag på msn och pratade med min kära syster om musik och jag försökte förklara vilken låt jag gick och nynnade på genom att skriva ner nynnandet och förklara hur den lät – typ såhär: ‘na na nanaaaaa na na nanaaaaaa’ det är ju hur lätt som helst att se vad dte skall vara!

‘ähhmm.. jag vet inte’ sa Marit’ men jag har en låt här som jag vet du kommer att gilla hur mycket som helst – en typisk Linn låt! jag skickar över den nu! Gissa vilken låt det var?

Den här går heller inte av för hackor – jag klarar aldrig bestämma mig för vilken som är min favorit, det byter direkt efter jag spelat vardera låt!

0 Responses to “Favorit”



  1. Kommentera

Kommentera

