Tjejsnack Vecka 8

En stund sedan tjejsnack nu:

Sömn

· Vad har du på dig när du sover?
– Väldigt olika beroende på hur kallt det är – pyjamas byxor och ett linne,/ t tröja, Nattlinne, En av Pete’s t tröjor eller joggebyxor och en tröja m.m
· Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
– Stort sett allt. mest på sidan tror jag. Jag rör inte så välldans mycket på mig i sömmnen
· Hur många kuddar har du i sängen?
– Två, en till mig och en till Pete. Fast Pete brukar sno halva min ocså!
· Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
– Jaa, och det brukar vara jätteroligt, helknasiga drömmar. ibland blir jag riktigt sur av att vakna och inte kunna fortsätta drömma
· Har du drömt ”sann-drömmar” någon gång?
– En gång som jag minns.

3 Responses to “Tjejsnack Vecka 8”


  1. 1 vinga februari 27, 2007 kl. 10:35 f m

    Familie skal ikke ha det greit… Det er alltid noen som ødelegger….

  2. 2 plingelinn februari 27, 2007 kl. 10:47 f m

    nei det skriver jeg under paa. Disse to her er like ille som hverandre – trives absolutt best naar de er saa langt fra hverandre som mulig, og det er jo egentlig veldig synd. Akkurat naa synes jeg det er C som oppfoerer seg barnslig da..makan til surmuling!

  3. 3 vinga februari 27, 2007 kl. 6:05 e m

    Eh, denne kommentaren hører selvsagt inn under innlegget over;)


Kommentera

