Nämen vad hände?

img_2267.gif

Plötsligt försvann ungefär tio centimeter hår och man har lugg…. konstigt…

Det blir lite skrivet under veckorna nu. Både jag och Pete är så himmla trötta och orkar nästan ingenting – lägenheten är såklart bombad igen, och vi har massor av tvätt att ta igen..
Så idag köpte jag Koreans Ginseng, så får vi se om det hjälper. Man hoppas det.

Annar händer inte så mycket, James är uppe och hälsar på denna helgen och sitter just nu i vårat vardagsrum och ser på rugby match, jag har handlat en födelsedagspresent, och sense and sensibility bok till mig – jag har ju faktiskt bara läst Pride and Prejudice, och igår var vi ute och åt fod mat eftersom det var Robbie’s födelsedag.

Det bara regnar och regnar och regnar, och jag tror inte det kommer att ändra sig i första taget.

Har varit mycket på bio också, ett par gånger med Elin och några andra norska tjejer – är trevligt att ha träffat några andra ‘hemifrån’ nu som man kan gå på bio/fika/prata med. Tills nu har biokortet varit väldigt bra att ha, har redan sett Music and Lyrics, Hannibal Rising, Epic Movie, Hot Fuzz och Dreamgirls, nåt som hade kostat en förmögenhet annars!

Nu därimot skall jag gå och fixa en kopp te… det är kallt! Så får vi se hur länge det blir tills jag återkommer, det kan ju hända Ginsengen gör mig lite piggare så att det blir nåt att skriva om snart…

4 Responses to “Nämen vad hände?”


  1. 1 Malou februari 24, 2007 kl. 9:26 e m

    Så snyggt! Det ser ut som du har blivit tunnare i ansiktet??
    Gläd dig åt att få oss på besök från måndag till söndag – blir det¨för mycket för er får vi väl åka till Yorkshire och våldgästa Ed o Izzy…Men hoppas förstås att vi slipper!

  2. 2 plingelinn februari 24, 2007 kl. 9:30 e m

    tycker du? jag tror jag ligger ungefär på samma ställe viktmässigt sett, men det ökar och minskar lite till och från.. tror det är lite midnre än vanligt just nu, ser ut så på midjan iallfall, så det kanske syns i ansiktet också? Jag bryr mig inte så värst myckt om vikt egentligen, så vi har ju ingen badrumsvåg jag kan kolla med…

    Det går nog braatt bo här – vi måste ju jobba också ändå, så ni får nog ta några dagsturer själva, fast jag tänkte försöka ta kanskje två och en halv dag eller tre dagar ledigt…

  3. 3 Anakira mars 4, 2007 kl. 1:58 e m

    Åå, så fin du ble! 😀 Nå fikk jeg lyst til å klippe meg, jeg også. Har hatt lyst på pannelugg en stund, men vet ikke om jeg tør, hehe.

  4. 4 plingelinn mars 4, 2007 kl. 2:12 e m

    jeg er litt irritert på luggen allerede jeg, siden den havner rett i øya mine, så glder meg egentlig til det vokser ut litt.. jeg har nemlig ikke ork il å styre med håret 20 minutter hver morgen – jeg sover heller 😉


Kommentera

