*frust*

Någonstans ifrån läste jag om weffriddels.com och nu sitter jag fast på level 14 (och en halv) och kommer ingenstans, och jag vägrar gå ifrån datorn innan jag listat ut det!

Det kan ju ta sitt lilla tag… men attans…

Update: HA! Jag klarade jag var en halv över där jag trodde… nu får jag fortsätta med level 16…..

7 Responses to “*frust*”


  1. 1 Heidi februari 22, 2007 kl. 11:09 f m

    Jeg kommer ikke inn på denne. Får opp reglene men hvor går jeg videre. Kommer meg bare inn på forum.

  2. 2 plingelinn februari 22, 2007 kl. 1:09 e m

    heidi: du har allerede begynt – regelsiden er foerste level, det gjelder bare aa finne svaret paa gaaten, det er ‘gjemt’ et eller annet sted paa siden 😉

  3. 3 Annika februari 22, 2007 kl. 2:29 e m

    Låter som ngt man måste prova.
    Jag vet hur det känns när man INTE vill ge sig…

  4. 4 Anakira februari 22, 2007 kl. 3:23 e m

    Jeg kom meg til level 5, men ikke lenger. 🙂

  5. 5 plingelinn februari 22, 2007 kl. 4:53 e m

    Annika: mm.. valdigt vanebildande, fast nar man klarar en level blir man sa nojd sa!

    Anakira.. hmm.. level 5 ja, den tok meg en stund, men den er ganske logisk. Noe av det viktigste i spillet er aa huske paa hva man har gjort tidligere… og gjerne se paa sideoverskriften og, den gir ofte bra hint

  6. 6 Malou februari 22, 2007 kl. 6:42 e m

    Var hittar du alla billiga flygbiljetter?????

  7. 7 Malou februari 23, 2007 kl. 6:36 e m

    Okej, vi hittar alltså inga billiga direktflygbiljetter (det är ju påsk) så nu ser det ut som om vi flyger RyanAir till Glasgow på måndag, hyr bil och kommer till er på måndag kväll, åker hem söndag. Då är vi längre hos er än ni har räknat med. Å andra sidan har vi då bil:-)
    Kan jag få en reaktion på detta asap, tack, pappa bokar annars biljetter IKVÄLL innan dom också försvinner.


Kommentera

