Tur….

… att jag skall paa Pilates ikvall och andas inn och ut lugnt och sakta i en timme eller sa. Det kan nog behovas. Fast egentligen ser saker ut att ordna sig…

3 Responses to “Tur….”


  1. 1 Malou februari 15, 2007 kl. 4:34 e m

    Jamen såna där saker får du ju inte bara slänga ur dig! Vad är det som har hänt, skall jag komma och slå någon som är dum?

  2. 2 plingelinn februari 15, 2007 kl. 4:58 e m

    Jaaa.. min tand till exempel…Det jag trodde var rester av popcorn rester som laag och stacks uppe i overkaven och kinden visar sig att vara visdomstanden som haller pa att komma fram, och jag tror det ar darfor jag varit sur och grinig hela dagen… tror jag

  3. 3 Heidi februari 15, 2007 kl. 7:12 e m

    Ja pilates er så godt for både kropp och sjel : )


Kommentera

