hjalp

Jag skickade SMS till denna personen som Pete fick nummret av, och fick trevligt svar tillbaka. Saa vi skulle kanske forsoka traffas nasta Onsdag. Men sa fick jag sms nu om att hon inte kunde och istallet skall vi traffas IKVALL pa stranden, ata middag och ga pa bio!

hjalp… tank om jag blir sadar stum som jag brukar bli ibland med folk jag inte kanner… och inte kommer pa nanting att prata om….?

Dessutom introducerade chefen chefen mig som Senior Administrator idag till en ny person, aven fast jag bara officiellt ar administrator an sa lange. Kan jag borja kalla mig sjalv det da, och saga jag jobbar som senior admin?

5 Responses to “hjalp”


  1. 1 Annika februari 13, 2007 kl. 5:47 e m

    Oh girl!! I know what you are saying! Sådär jobbigt kan det bli ibland när ngt händer hux flux som man inte har räknat med. När det händer FÖR snabbt. Du ska dock se att det går bra…
    Jamen visst, kalla dig för sen.admin nu om han har presenterat dig som sådan. Grattis!

  2. 2 malou1950 februari 13, 2007 kl. 9:51 e m

    Är det nån jag känner????? Klart att du själv kan kalla dig sen. adm – men hur har du det på jobbet nu? Lämnar in semesteransökan imorron, tror inte det blir något problem, men vi har inte beställt biljetter ännu, så jag vet inte riktigt när vi kommer.

  3. 3 Ingeborg februari 13, 2007 kl. 11:40 e m

    Lykke til med blind daten din da! Jeg har vært med på sånne greier før, pleier egentlig å være moro! Så kan dere være med på julefest og 17.mai og annet sprell. I Lyon var det flest svensker, og herre min som de reproduserer seg også! Masse små franco-suedois barn som sprang omkring.

    Gleder meg til oppdateringen. Er Music and Lyrics verdt å se? Tenkte jeg skulle gå og se den sammen med Ildico for en jentekveld.

  4. 4 plingelinn februari 14, 2007 kl. 8:17 f m

    Annika: joda, det gick sa bra sa, hon var ju hur trevlig sm helst. Fast lite stressigt var det en stund dar

    Mamma: nej jag tror inte det. Hon bara styderade i Halden ett par ar, och bodde dar bara ett par manader. Pa jobbet ar det okej. Fortfarande massa att gora, men det ar mindre stress. Inte vardens mest roligaste jobb, men men. Som Senior far jag ju supervisory eperience pa cv’n ocksa, som ser bra ut nar jag soker jobb andra stallen. Jag ‘haller nog ut’ ett tag till (sa illa ar det inte 😉 )

    Ingeborg – Ja det virket som det var mye det ordna med, og sa var hun kjempehyggelig. Fikk kos og hun sa at hele ‘klubben’ var som en stor norsk familie, og at jeg skulle bli godt tatt vare pa fremover og greier. Filmen er kjempesoet – verdt aa se synes jeg!

  5. 5 Ingeborg februari 14, 2007 kl. 10:22 e m

    Så hyggelig da. Jeg tenkte på at dine fremtidige barn bare kommer til å swedo-scots, men kanskje de får inn litt norsk via denne klubben. Hva gjør hun i Aberdeen da? Skal ta Ilidico med på den neste uke en gang.


Kommentera

