Nästan frisk

Snaaaart är jag nog frisk.. bara en envis hosta och snorig näsa kvar – men jag har varit tillbaks på jobbet sedan i Onsdags – det var endel att göra, jag är inte riktigt ikapp än.

 På Onsdag var jag emd Pete’s mamma och såg på Cats. Jag har sett den två gånger förr, en gång i London och en i Glasgow, så jag visste ju att den är bra, men Pete’s mamma hade bara hört några låtar, och tyckte att det var superbra! Tyvärr satt jag och halvandades under hela föreställningen, eftersom min näsa var helt upptäppt, och det var ju lite tråkigt, men jag hostade iallafall inte en massa, och det är ju tur det!
GrowltigerCats

Igår var jag och tränade Pilates också! Väldigt ovant. speciellt detta med andningen… *skall jag andann inn nu? nähä.. ut på lyft och inn på böj, jaha.. men nu har jag ju inte mer att andas ut även fast jag inte är klar? kan jag andas inn extra bara kort igen då eller? blir det fel.. nähäpp nu har jag glömt att strama magmusklerna igen, kom igen nu… men var är jag i andningen nu då?* etc etc…

Men det blir väl förhoppningsvis lättare när man blir van.

Nu har Pete åkt till St.andrews för att gå till tandläkaren och kommer inte hem förrn på Söndag. Så jag har hela lägenheten för mig själv, och skall bada glitterskumbad och se på vilken tv/dvd jag vill!

Och äta glass 🙂

2 Responses to “Nästan frisk”


  1. 1 Heidi februari 2, 2007 kl. 6:34 e m

    Så bra du børjar bli bedre. God helg til deg : )

  2. 2 Malou februari 2, 2007 kl. 6:55 e m

    Lite avundsjuk är jag nog. Men jag har iallafall ”cats” hemma – i dubbel bemärkelse!Kram och god helg på dig!


Kommentera

