Tjejsnack Vecka 4

Jag är fortfaraned sjuk, bara hostar hela tiden, och det gör ont! Har köpt äcklig hostmedisin (Beechams) som hjälpte lite.

Veckans tjejsnack ser så här ut:
2006/2007
Bästa minnet från 2006?
Hmm.. hade en ganska så trevlig sommar, och mamma och pappa hälsade på i Skottland. Sedan var det trevlig att vara hemma på 17 maj också.

Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
Hade min alldeles sista examen på ‘head of department’ snubbens kontor, eftersom jag hadde influensa och mådde illa dagen jag egentligen skulle ha examen, skrev en dissertation utan att egentligen ha nån aning om vad jag skrev om, graduation, skaffade katt, fick heltidsjobb, var på ‘riktigt’ christmas party med jobbet.
Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
Kanske åka nånstans på semester med Pete som inte innebär att åka hem? Alltså, jag trivs med att åka hem till Norge och så, men vi har ju aldrig åkt nån annastans tillsammans bara vi två… kanske skall göra det i år. Fast inte så långt bort… kanske til högländerna eller så..
Vad förväntar du dig av år 2007?
Inte så himmla mycket egentligen. Vi får ta det som det kommer.
Vad har du för sommarplaner?
typ kanske åka till Aviemore med Pete, annars jobba, och så Calum och Jenny’s bröllop. Annars blir det ju första sommaren med heltidsjobb så det blir nog inte som tidigare sommrar då jag haft studieledigt i 8 veckor…

1 Response to “Tjejsnack Vecka 4”


  1. 1 Annika januari 28, 2007 kl. 10:05 e m

    Hoppas du mår bättre nu. Jobbigt att vara förkyld, suck. SPECIELLT om man har hosta.

    Känner till det där med semestrar…Man åker i princip bara ”hem”, till Sverige för min del och sen till Österbotten i Finland. Detta samma år efter år…Fast, ja, egentligen vill man ju inget annat heller. Skulle önska att vi hade lite mer ledighet och pengar att resa för, förstås…

    Ha en bra söndag!


Kommentera

