ABBA Video

Annika skrev om ABBA idag, och då kom jag att tänka på den videoen jag såg för ett par år sedan som jag försökte förklara till alla att det var dockor som sjöng Abba låtar, med massa svenska skådespelare i. Ingen fattade vad jag menade…

Men här är den iallafall: The Last Music Video Ever… Robert Gustavson är roligast! Och kolla om ni hittar alla fyra originalabborna också! (och Cher – vad gör hon där?)

5 Responses to “ABBA Video”


  1. 2 Annika januari 24, 2007 kl. 7:29 e m

    Det där var roligt! Det var första gången jag såg det! KUL att du lade ut det på din blogg! Riktigt bra!

  2. 3 plingelinn januari 26, 2007 kl. 12:50 e m

    mm jag tyckte den var riktigt rolig själv – den blev gjord till melodifestivalen 2004 tror jag, när det var nåt Abba jubileum 🙂

  3. 4 Dinemor januari 26, 2007 kl. 2:19 e m

    Kjempefin video!!!! Jeg har aldri sett den før. Jeg var stooor ABBA-fan den gang da 🙂

  4. 5 plingelinn januari 26, 2007 kl. 3:27 e m

    Det er en ganske arig video ja.. men tror ikke den var så kjent da den var ny, så den på tysk musikkkanal da jeg jobba i St.Andrews 2004, men har aldri sett den på norsk eller svensk tv…


Kommentera

