Kalt!

Frysigt ute! Nu kan det bli vår!

Idag har jag använt mera pengar.. eller egentligen inte.. mestaparten av det jag använde (£50) var från et Next Giftcard som jag fick i julklapp, så det räknas inte som minapengar ju!
Först tänkte jag att jag skulle handla lite kläder till jobbet, men så hittade jag två väldigt *linniga* tröjor som såg så mjuka och gosiga ut, att jag tänkte att eftersom det var en julklapp, så kunde jag ju unna mig det!

VI har varit på Sainsbury’s och handlat också – där säljer dom Kopparbergs päroncider! Och så fick Jimmy lite lyxkattmat, annars kommer han att äta upp all min brunost som han har blivit väldigt förtjust i!

Annars…. inte mycket som händer… Ptee har sagt att jag inte får sitta på datan like länge numera eftersom han måste sitta och göra sin planering till jobbet och så.. så jaa.. då får jag sitta i badkaret istället då då!

2 Responses to “Kalt!”


  1. 1 Malou januari 21, 2007 kl. 8:55 f m

    Badkaret är ju inte det sämsta stället att sitta på!

  2. 2 Annika januari 21, 2007 kl. 3:04 e m

    Inte så dumt att sitta i ett varmt badkar heller…Dricka en kopp te, eller hey kanske en päroncider, och kanske ha ett ljus tänt.
    Låter som om du fick tag på snygga och gosiga tröjor.


Kommentera

