Jaha då då

Miranda är död, och det är hur sorgligt som helst, men nu får jag sluta tänka på precis det, för det hjälper inte ändå…

Får väl skriva lite om hur det var på Lördagen? Det var så trevligt så. 10 stycken car vi till slut, och åt på resturangen. Jag fick lite fler presenter innan också, et ljus och bookvouchers, som jag redan använt. The devil wears Prada, och Tove Janssons Winter collection bland annat!

Maten var hur god som helst som vanligt, bortsett från att dom gjorde fel och gav mig den vegetariska versjonen av rätten jag beställde. Och jag som letade och letade efter kycklingen hittade bara svamp! Men det var gott ändå, och jag tror vi slapp betala för just den rätten, och dessutom fick jag chokladkaksbit med ljus¨på för dom visste att det var min födelsedag! 😀
Fast liiiiiite konstigt kändes det ändå, att vara den ända vid ett bord på tio pers som satt och åt tårtbit medans dom andra tittade på…. (vi beställde ingen efterrätt, eftersom vi hade tårta hemma också)
Efter maten gick vi alltså hem och årt chokladtårta och drack massa olika drycker, och pratade på fram tills klockan tre på morgonen.

Söndag var alltså inte den bästa dagen hittils, så jag gjorde inte så himmla mycket speciellt.

Jag tror dessutom jag börjat få en liten ögoninfektion. Alldeles rödsprängda ögon, och det känns som om man har något i ögat hela tiden. Det kliar! Dessutom blir det ofta suddigt i blicken, speciellt om jag skall läsa nåt litet (som text på tv) och jag måste sitta och blinka en massa hela tiden. Chefen skickade iväg mig till apoteket för att handla ögondroppar imorse, och det hjälpte på kliandet, men så har jag haft typ som svag huvudvärk bakom ögonen resten av dagen.

Så jag skall nog gå bort från datan nu, men först skall jag lägga inn en försenad tema bild som jag skulle lagt ut i Söndags. Temat är ‘randigt’
Och detta randiga hadde stor inverkan på mig förra veckan:

ramdigttema.gif

Den randiga kannan som jag använde att duscha med som gjorde att jag förstörde ryggen lite, och i bakgrunden min fleecefilt som värmer mig vid datan.

 (Det kommer fler tema bilder denna veckan – jag måste bara komma på vad jag har som är prickigt…)

0 Responses to “Jaha då då”



  1. Kommentera

Kommentera

