Fredag

Nu har jag iallfall tvättat håret i badkaret – även om vi inte har nån dusch än, men det funkar med en kanna! (fast ont i ryggen fick jag)

Ikväll kommer James upp och hälsar på, så efter jobbet blir det till att städa upp lite här hemma. Vi skulle egentligen gjort det igår men då var jag på så uruselt humör så Pete beställde Pizza till mig och planterade mig i soffan med en dvd istället.. Det hjällpte lite.

Bordet är bokat för tolv personer imorgon på den turkiska resturangen! Det är första gången på fyra år som jag inte behöver stressa med examen på min födelsedag, och säga ‘jag firar när examen är klar’ och sen aldri göra det! Så firandet blir imorgon… 12 personer… det är en stund sedan jag hadde så stort kalas 😉

Nu måste jag sticka till jobbet och ha tråkigt igen – fast jag tror att det vankas lite presenter och tårta också, så det är inte såååå illa! Och vem vet – när jag kommer hem kanske det är läge att kunna ta sig ett låååångt bad? Men då får pete städa själv…

Det är DH’s sista dag idag, eftersom hon flyttar till Syd-Korea för att lära bort engelska.. Så det blir presenter och tårta på henne med. Fast tårta vet jag inte… undrs om dom gitter köpa två tårtor på samma dag? Kanske jag måste dela min uppvaktning med henne! Typiskt…. 😉

2 Responses to “Fredag”


  1. 1 Heidi januari 12, 2007 kl. 1:31 e m

    Har du fødelsesdag imorgon ? Grattis så mycke och kram til deg : )

  2. 2 plingelinn januari 12, 2007 kl. 1:50 e m

    Heidi:
    Har bursdag idag 🙂 Men feirer imorgen. Tusen takk 🙂


Kommentera

