Födelsedag

presenter.gif

En välldans trevlig födelsedag har det varit hittils! Förutom att jag fått en knäck i ryggen, och fick möglig ost på mina chips and cheese.

Badrummet ser ut att vara klart, fast dom har inte satt upp stången man kan hänga duschförhänget på, så jag skall fråga om det! Men mycket större plats har vi nu – eftersom bideen är borta – och bäst av allt! Badrummet är inte rödbrunt längre!

Massa presenter har jag fårr också:
Av mamma och pappa: en klocka, ever after och never been kissed dvd, två Meg Cabot böcker och så får jag två princess diaries böcker eftervart- tusen tack!
Av James: Indiana Jones boxset, och tre flaskor vin
Av Pete: party of five dvd boxset, plus att hanbjuder på middag imorgon
Av jobbet: Notting Hill dvd, två tårtor, memories of a geisha bok, Lush badbomb, Lush skumbad, Lush duschtvål och shampoo, tre Lushtvålar, lush lip balm, handduksset til badrummet, och ljus som luktar supergott, och receptbok med 500 cookie recept! 😀 Det var Sarah som hade handlat allt, och jag var såååå glad för allting!
Av Petes föräldrar: £15 att använda på böcker!

Massor av presenter med andra ord!

JObbet var också ganska lugnt idag – inte mycket att göra, och dessutom fick vi gå hem tidigt! Jag Sarah och Danni gick på pub och drack öl. Eller jag drack kopparbergs cider då, och senare kom pete och Callum och joinade oss också. Sedan kom James upp, och jag kom på at egentligen skulle jag ju ha städat hemma innan han kom, men det får vi alltså göra imorgon.. och då skall jag pynta i badrummet också! 😀

Så en bra dag.. fast jag har fortfarande ont i ryggen.. man börjar väl bli gammal *suck* Och imorgon blir det mera firande!

4 Responses to “Födelsedag”


  1. 1 Malou januari 13, 2007 kl. 1:31 e m

    Ehmmm…du skall ha fått två böcker också, åtminstone är dom beställda och betalade…

  2. 2 plingelinn januari 13, 2007 kl. 1:35 e m

    ja just det.. dom ligger ju på bilden! Jag har bara glömt att skriva det på listan… för mycket att hålla reda på! 😉

  3. 3 Ingeborg januari 13, 2007 kl. 8:06 e m

    Gratulerer med dagen igjen! Kom kortet frem i tide? Og forresten, har du kjøpt alle de tingene fra lush? Jeg ville tatt den sjokolade og toffee såpen.


Kommentera

