Stokigt

I forrgar hade vi ingen dusch hemma. Igar hade vi varken dusch eller handfat. Ny fin toalett har vi – men jag vill garna duscha snart! Om dom inte far fiksat klart duschen idag, sa gar jag och lanar husvardens! Och om det inte ar klart innan Fredag sa blir jag lite sur… fast jag kan ju inte vara jatesur heller nar dom ger oss ett nytt badrum…

 Iallafall – det ar stokigt hemma – massa rorlaggar saker i hallen, og badrumssaker lite overallt, och halvlagt golv i badrummet och massa damm.. Men man far val halla ut! Igar stack jag pa puben med S istallet..

5 Responses to “Stokigt”


  1. 1 Hannele januari 11, 2007 kl. 12:35 e m

    En månad under bygget hade vi fyra barn, hälften i blöjåldern, utan dusch eller handfat. Vuxna kan ju alltid duscha på jobbet eller hos kompisar.

  2. 2 Malou januari 11, 2007 kl. 4:31 e m

    You`ve got mail…från CSN. Jag skickar det nästa vecka när jag skickar ditt paket, men kanske du skulle ta och meddela dom adressförändring? För att egentligen så har du ju faktiskt flyttat, ju!

  3. 3 Annika januari 11, 2007 kl. 8:24 e m

    ja, Linn..du får väl börja hänga på puben nu då…HATAR också att ha hantverkare hemma. man känner sig så otroligt kringskuren. Hoppas att ni snart, snart får ett nytt snyggt badrum. Det blir ju inte helt fel, precis…

  4. 4 plingelinn januari 12, 2007 kl. 7:33 f m

    Hannele: Usch vad jobbigt.. här hemma är det iallafall bara mig, Pete och katten…
    Mamma: hmm.. joooo jag ska nog det nån gång…
    Annika: Det var ingen dum ide! Men nu börjar det se bättre ut – handfat, badkar och golv är klart och har vatten i, man skall bara få upp duschgrejen i badkaret, och ordna med sånt där mellan flisorna… Och så skall dom städa efter sig hoppas jag 😉 så kaaaanske dom blir klara idag?

  5. 5 Malou januari 12, 2007 kl. 11:14 f m

    GRATTISGRATTISGRATTIS! Linn: köp inte princess diaries 7 och 8. Jag skickar dom till dig när jag läst ut dom. Måste förresten dela upp böckerna på flera paket, annars blir det så himla dyrt att skicka dom.


Kommentera

