Tjejsnack Vecka 1

Veckans Tjejsnack:
Jul & nyår
· Vad fick du i julklapp?
Massa fina saker – böcker, dvd, dukar, porslin, smörknivar, monopolspel, halssduk +++
· Bästa/sämsta julklappen du fick?
Kan inte säga att någon julklapp var sämmre än någon annan! Favoriter är också svårt att välja ut – fast jag gillade porslinet som mamma hadde målat!
· Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Alltså – jag ger ju inte bort julklappar jag tycker är dåliga, så kan inte säga nån som är sämst här heller. Tror pete gillade sin tavla väldigt bra också.
· Hur firade du nyår?
Hos Pete’s föräldrar, med han brors familj
· Har du något nyårslöfte?
Ja det har jag, men inget som jag berättar!

0 Responses to “Tjejsnack Vecka 1”



  1. Kommentera

Kommentera

