julshopping

Börjar bli på liiite bättre humör nu, tror det är bra att jag har semester från jobbet snart, skall bli skönt.

Igår var vi hemma hos S och åt god mat och pratade om jobb, fast jag måste erkänna att jag kände mig lite utanför just där – kunde ju inte vara med och diskutera om kommisjon och bonus eftersom det inte är nåt som inngår i mitt jobb.. menmen. Så blev DH med hem och spelade Nintendo till två på morgonen.

 Idag har jag och James varit ute och handlat julklappar. âr färdig med Ranveig och Pete’s nu – så jag har bara Marit och Måns kvar, och jag har ingen aning vad dom skall få, och det är massa med folk i stan! Riktig otrevligt fullt med folk. Men imorgon måste jag hitta nåt.

Annars är lägenheten helt totalbombad – mera pest, men jag orkar inte stöka med det idag!

En annan läskig sak hände under lunchen idag – åt en bakad potatis idag, och råkade svälja en för stor bit. Så jag förberedde mig på att det skulle göra lite ont som det brukar när man sväljer för stora biter, men det gjorde aldri det! Jag klarade nämligen varken att få ner biten, eller upp igen – den satt bara fast i strupen och det susade i huvudet. försökte svälja typ fem gånger men till slut fick jag ge upp och försöka signalisera til James att jag inte kunde andas, men kom biten upp igen! Måste ha varit för att jag vände på huvudet eller nåt. Men äckligt var det! Och inte hade jag vidare aptit efteråt heller.

Ikväll skall jag se på semifinalen av strictly come dancing. Min favorit blev utröstad förra veckan så jag vet inte riktigt vem jag hejar på..

0 Responses to “julshopping”



  1. Kommentera

Kommentera

