jaa ni

Jag lever fortfarande, men just nu varkar det mesta bara vara stress och strul och trakigt, och jag har inte haft lust att skriva sa mycket dom sista dagarna (har inte kommenterat sa mycket heller tyvarr.) Igar var till exempel den uslaste Lucian jag nansin har varit med om! Pest pa jobbet och kalt och inga lussebullar och hemlangtan och jaa.. det mesta. sa jag gick hem, satte mig i sangen och laste en bok och somnade tidigt.
Sa ar det massa andra saker som ar pest ocksa, men jag tror att jag vet varfor allt ar sa pest just nu, sa det ordnar sig nog – det ar ju inte normalt av mig att bara vara pa daligt humor och nastan borja grata hela dagarna?? Det ar nog en kobination av allt mojligt, men jag tror jag vet vad den storsta skurken ar!
Det borjar bli battre nu iallfall, och snart aker jag hem och har semester! Snart blir jag nog pa mera humor till att skriva igen ocksa skall ni se! (och jag fick en smarties cookie av S pa jobbet, som hjalpte lite)

Nu skall jag sluta svabbla och jobba vidare lite..

10 Responses to “jaa ni”


  1. 1 Heidi december 14, 2006 kl. 1:44 e m

    Uff stackare, for en lucia. Hoppas semesteren hjelper på. Stor kram fra meg : )

  2. 2 Annika december 14, 2006 kl. 1:46 e m

    Usch, det kanske är julstressen som bankar på. Och den uteblivna Lucian (jag såg ingen heller, ska du veta, snyft)..
    Snart är det jullov och då blir det bättre!

  3. 3 plingelinn december 14, 2006 kl. 1:47 e m

    den gjoer nok det! 🙂 takk skal du ha! 🙂

  4. 4 plingelinn december 14, 2006 kl. 1:48 e m

    Annika: jaaa.. denna julen har allt gaatt saa fort! har inte haft tid med nat! lagenheten ar bombad, alla julkort ar utskickade for sent och jag har inte hunnit baka allt jag ville och har massa julklappar kvar att handla! Forsta julen med heltidsjobb detta, sa nu har jag lart mig till nasta ar 😉

  5. 5 malou1950 december 14, 2006 kl. 2:00 e m

    Jamen, jamen…varför har du inte sagt nånting? âr det katten, Pete, jobbet, arbetskamrater, hyresvärd – vem skall jag komma och slå hårt på? Jag blir ju orolig nu förstår du väl? Och vännen – du BEHÖVER inte vara världsmätare på allting, du är världens bästa Linn i alla fall!

  6. 6 plingelinn december 14, 2006 kl. 2:13 e m

    du behover inte sla nan tror jag. Eller jo. den tjejen som forsoker sla klorna i Pete och pastar att han flortar villt med henne nar han bara pratar kan vi sla. Hon kan vi kora pa med bil tycker jag!

  7. 7 malou1950 december 14, 2006 kl. 3:06 e m

    Okej. Nu har vi ju en riktigt stor och tung bil också!

  8. 9 Ingeborg december 14, 2006 kl. 6:14 e m

    Min var heller ikke så mye bedre. Ingen lussekatter, ingen gløgg og jeg spiste en ok pizzs fra Mona Lisa før jeg gikk i vei til Dakota og traff Aidan med en masse irske b-kjendiser fra filmindustrien. De er så utrolig pretensiøse, det er her latterlig. Så jeg håper jeg kan få lussekatter når jeg kommer hjem jeg også. Føler med deg, det regner og er bare dritt her også!

  9. 10 plingelinn december 15, 2006 kl. 8:25 f m

    ikke sant Ingeborg? Absolutt manko paa julestemning her 😦


Kommentera

