Bildkavalkad

Note to self: Jag måste sluta ta så mycket bilder – drygt över 100 bilder hadde jag visst tagit… Jaja.. Här är dom iallafall totalt huller om buller…. 
Linn och Danni är sams på damtoanHayley och Wendy
Adele, Pauline, Danni, Nicole & DorothySarah & Marion (chefen)Dorothy, Theresa, Linn och SarahDavid (IT chefen) & DanniChris, Linn & DanniChris & LinnChris, Linn & Kevin på Charlies vid tvåtidenSystrarna Pauline och DebbieEmma & ChrisLinn & Marion (chefen) på CharliesDavid, Linn & ChrisLinn & Chris

Japp, nu har man väl fått nog självexponering tror jag 😉

Annars idag är jag lite sjuk – Pete var på sin julfest igår och jag satt hemma och såg på Strictly come dancing och spelade Wii. Men så kunde jag inte somna riktigt bra på naten, frös en massa och hadde konstiga drömmar. Och idag är jag riktigt stel i nacken som går över till huvudvärk sedan… Så det blev Lemsip till frukost. Eller lunch, jag steg inte upp förrns halv ett..

Men nu skall jag kika på kalendrar och fira 2 advent!

5 Responses to “Bildkavalkad”


  1. 1 Heidi december 10, 2006 kl. 6:55 e m

    Det er ju så artig med bilder. Tar ofte en masse selv : )

  2. 2 plingelinn december 10, 2006 kl. 7:19 e m

    hehe.. jeg vet.. men litt over 100 er kanskje litt plagsomt for andre.. skjønt det var ingen som klaga. Enda…

  3. 3 Annika december 11, 2006 kl. 1:35 e m

    Vad roligt att se!!! Ni ser ut att ha haft jättekul!!! En del ser duktigt ”mosiga” ut. MEN, så ska det ju vara på julfester! Utkul med bilder, mer sånt!

  4. 4 plingelinn december 11, 2006 kl. 1:44 e m

    hehe.. jag tror jag vet vem du tycker ser mosig ut 😉 men han maar saa bra idag saa 🙂

  5. 5 Aina december 11, 2006 kl. 6:34 e m

    Hurra, festbilder! Flere! 😀


Kommentera

