Bläurgh

Minst lika trött idag som igår – var lika mycket om inte mer att göra på jobbet, och imorgon så kommer H att vara borta. Dessutom tvingar chefen mig att äta chokladkex – Hon säger att om hon skall äta måste alla andra också det, annar får hon dåligt samvete…. fast det är ju goda kex, men jag försöker lugna ner all denna chokladätningen på jobbet nu.. 😉

Ikväll skall Pete inte boxa, så han blir hemma och slöar med mig. Det är sista avsnittet av Ghost Whisperer och så kommer våran mat från Tesco nån gång på kvällen. PLuss att vi måste städa tills Pete’s föräldrar kommer och hälsar på i helgen.

Har jag sagt det förresten att Cats kommer till Aberdeen i Januari/Februari? Jag tänkte ta med mig Pete’s mamma på den som en för tidig födelsedagspresent åt henne – samma sak som med Miss Saigon nu i våras – Pete hadde aldrig gått med mig, och Petes pappa hadde inte gått med Petes mamma, så då blir det oss två 🙂 Det blir tredje gången jag ser Cats på teater det!

Nu skall jag försöka hinna med alla olika julkalendrar också, inkluderat LasseMajas som ju verkar riktigt trevlig. Igår glömde jag att öppna min advenstkalender från Mamma! Ve och Fasa! Så det blev två luckor i morse, och en var en liten snökatt med morotsnäsa! Så gullig så.

Nej nu tjötar jag på för mycket här märker jag. Inget konsekvent att säga… Får gå och slappna av lite med en kopp te eller nåt.

2 Responses to “Bläurgh”


  1. 1 malou1950 december 5, 2006 kl. 8:12 e m

    Har sett Cats 6 gånger , jag! 3 ggr i London (med Åsa, med pappa, med dig) 2 ggr i Göteborg (Scendinavium och GöteborgsOperan) och en gång i Spektrum. Var du med då?

  2. 2 Heidi december 5, 2006 kl. 10:35 e m

    …men må du virkelig spise kex av din sjef, hørtes veldig strengt ut. Har bare sett cats på tv, men vil så gjerne se den live : )


Kommentera

