Nu fick jag iordning en header jag blev lite mer nöjd med – så får vi se hur länge den varar! 😉

Idag är jag sliten! Vi var en person mindre på admin teamet idag – receptionisten var sjuk igen, så då fick jag sitta där ute ett par gånger, och fick gjort mindre av mitt jobb – och så kom chefen med 3 kontrakt mot slutet av dagen som jag knappast hann börja på, så imorgon vet jag att det ligger massa jobb och väntar på mig redan innan jag kommer inn! 😦 Hoppas A blir frisk imorgon! Och så är det dags för julfesten på Fredag också! Huga, det blir så mycket pengar att använda denna månaden, och jag som inte äns är halvvägs på julklapparna! Hade tänkt klippa mig innan jag kommer hem, men det får nog vänta tills i Januari eller Februari.

Nej jag är så trött att jag inte har nån mer energi till att skriva nåt trevligt, så ni får uräkta men jag tar en paus nu, och ser på julkalendern på Svt, och ordnar med lite matinnköp från Tesco online (tråkigt det med, men väldigt nödvändigt!)

Kommer säkert tillbaks starkare imorgon! 🙂

4 Responses to “Så”


  1. 1 Heidi december 4, 2006 kl. 9:07 e m

    Så fint det ble med snøkrystallene på bloggen : )

  2. 2 plingelinn december 4, 2006 kl. 9:16 e m

    takk takk – synes de ble riktig så koselige selv – nærmeste jeg kommer snø for tillfellet ihvertfall 😉

  3. 3 anakira december 5, 2006 kl. 3:18 e m

    Fine snøkrystallene! Flink du! 🙂

  4. 4 plingelinn december 5, 2006 kl. 4:51 e m

    hihi takk takk! Vakke saa vanskelig da 😉


Kommentera

