Tjejsnack Vecka 48

Lite sent ute med tjejsnack denna veckan.

Djur.

Har du några husdjur?
Jaaa, om ingen har missat det så har jag en kisse som heter Jimmy
Vad har du haft för husdjur?
Undulater och Katt. (och Mikkel då som nog blir sur om jag inte nämner honom)
Vad hette ditt första husdjur?
Kit – en undulat
Och Miranda – första katten som fortfarande bor och jagar möss hemma i Halden
Vad har du alltid velat ha för djur?
En katt – och det har jag ju – eller en liten söt koalabjörn eller panda.
Om du fick vara ett djur i ditt nästa liv, vad skulle du då vara?
hmmmm.. blir så tråkigt att säga katt igen så då säger jag fågel, så får jag se hur det är att flyga!

2 Responses to “Tjejsnack Vecka 48”


  1. 1 malou1950 december 4, 2006 kl. 9:48 e m

    du har haft zebrafinkar också, har du glömt dom eller var du för liten då?

  2. 2 plingelinn december 5, 2006 kl. 7:32 f m

    var det hallon och tinti? det var ju Matts och Måns – dom kommer jag inte ihåg.. men hadde vi en fågel till?


Kommentera

