mätt… igen

Var ute på Turkisk resturang idag igen eftersom jag fick veta att jag får löneförhöjning! 😀 Så nu är jag så mätt så..

Dessutom var M riktig söt på jobbet idag – Uppe i accounts har dom nämligen quality street kvar, och då jag skulle upp på ett ärende dit idag tänkte jag att ‘aha’ då kunde jag ju stjäla lite godisar av dom ju! Men då kom M och sa att hon skulle upp dit ändå, och kunde ta med mina saker samtidigt 😦 Så jag sa till henne att då förstörde hon min godisstjälar plan helt och hållet ju. ‘ojj då, ja men det ordnar sig nog’ sa hon då. Sen när hon kom ner igen hade hon inte bara en handfull med choklad med sig till mig, utan hon har på nåt sätt lyckat lära sig vilka mina favorit quality street är och plockat ut allihopa! 😀 Antingen så har hon näsa för bra choklad, eller så har nog vi två träffat på varandra ovanför qualitystreetburken och utväxlat rekkomendationer på dom olika smakerna lite för ofta… Jag tror hellre på det sista! Sicken gullig chef jag har ändå!

Nu skall jag ta en dusch och så skall vi packa. Imorgon kväll åker vi till St.Andrews, och på Lördag skall vi på Rugbymatchen i Edinburgh. Det blir första dagen ensame för Jimmy det! Men Marion skall komma ner och titta till honom så. Måste komma ihåg kameran också, och ta bilder på Pete’s gamla katter (Muffin har mer eller mindre hämtat sig efter att ha suttit fast i en buske en hel natt och blitt alldeles nerkyld – inte bra för en 19 år gammal senil katt det!) och Rugbyspelarna 🙂

2 Responses to “mätt… igen”


  1. 1 Annika november 25, 2006 kl. 4:51 e m

    Hoppas ni hade en trevlig helg i Edingburgh!
    Japp, du verkar ha en bra chef. Det är bra.

  2. 2 plingelinn november 26, 2006 kl. 5:16 e m

    hon är så trevlig så – när hon inte är superstressad 😉


Kommentera

