nya saker

Nu tror jag egentligen att dom flesta har handlat klart julklappar till mig – det har mamma iallafaal, men jag har lagt upp ett par saker fran Pluto jag gillar anda. Det star inte hur mycket dom kostar bara – kan ju handa det ar superdyrt! Men fina var dom! Speciellt badrumsmattan och duschdraperiet! 😉

Finns pa onskelistan!

4 Responses to “nya saker”


  1. 1 malou1950 november 22, 2006 kl. 3:45 e m

    Det var ganska fina saker, ja. Har du tagit kontakt med din storaste bror, som kanske kan köpa det??

  2. 2 plingelinn november 22, 2006 kl. 4:02 e m

    nej.. men han vet att det finns en onskelista har.

    dom var inte sa dyra heller.. mattan och draperiet kostade 250 kr var – sa har dom massa andra fina saker pa sidan ocks! Kan ju onska mig till fodelsedagen med 😉

  3. 3 Saranne november 22, 2006 kl. 7:31 e m

    Äääk, jag borde oxå handla en massa fåniga julklappar… 🙂 Men det är roligt iofs 🙂

  4. 4 plingelinn november 23, 2006 kl. 8:23 f m

    julklapps shopping ar superkul – om man vet vad man skall handla.. 😉


Kommentera

