Film! High Fiiive!

Det var inte så knåpigt! Det finns massa skojigt på youtube – svensk nostalgi till exempel! Skall gå och titta efter gamla julkalendrar nu! 😀

Måste lägga inn denna också – Ben Stiller som den sjätte Backstreet Boy’en! 😀 Har den på video hemma – Marit och jag tittade på den en del – roligt!

4 Responses to “Film! High Fiiive!”


  1. 1 malou1950 november 19, 2006 kl. 8:39 f m

    Pjåkigt var vad det inte var, tror jag. Knåp är som i knep och knåp, mera…tror jag…Har du sett på Äppelkriget ännu??

  2. 2 plingelinn november 19, 2006 kl. 2:30 e m

    jahaaa.. men alltså, det kan vara ganska pyssligt och knepigt med sådana html koder – det var så jag menade… funkar det då?

    Jag har inte hunnit se den än, men den står i hyllan..

  3. 3 Annika november 19, 2006 kl. 2:46 e m

    Visst var det inte svårt? Jag är förvånad över hur LÄTT det var att lägga ut YouTube på bloggen. KUL är det också…
    KUL som sjutton om der finns gamla julkalendrar, det måste jag kolla in också!

    Skojigt!

  4. 4 plingelinn november 19, 2006 kl. 3:16 e m

    hehe.. har bara hittat sunes jul än så länge, men det är ju en av dom bästa tycker jag 😉


Kommentera

