Nystart på jobbet – läskigt!

Japps, Idag slutade S som senior Administrator och jag tog över allt hennes förutom jobbtitels och lönen (jobbar med den saken 😉 ) Mycket mer att göra på jobbet plötsligt, blev mycket mindre extratid till övers, men det är ju egentligen bara en bra sak, tiden gick jättefort, och även om det var mer att göra hann jag med allt! Till och med beställningen av Stationary – hjälp liksom, skall JAG bestämma vad som skall beställas, hur mycket vi behöver och vad som är bästa dealen, och sedan ringa upp till okänd dam och prata inn massa koder? uhuuu.. jättenervöst, men det gick bra! Hittils åtminstonde – det visar sig ju senare om jag beställt bläck til Faxmaskinen för 200 pund som vi inte kan använda för att det är fel modell, eller nåt.. Vi väntar i spänning på fortsättningen!
Men nu är jag ju typ helt jättetrött efter jobbet ju! Det blir säkert bättre när jag vant mig till att jobba mera får man hoppas på! Skall sätta mig ner och fixa mat (eller, då skall jag stå i och för sig) och sedan lägga ut alla EFIT bilderna från igår – dom kommer dom kommer!

Jag är förresten tillbaks på mitt första skrivbord nu, och sitter inte i receptionen längre. Det var trevligt i receptionen, men nu när jag har massa extra saker att hålla styr på så blir det bättre att sitta inne på kontoret och slippa alla folk som kommer inn och tror att jag kan svara på allt från vart närmaste postkontor liggern, om jag kan växla pengar (NEJ!) eller villka Certifikat man behöver för att jobba offshore. Nu får A och H dona med det istället!

Tråkig räkning på el i posten idag – inte kul, men var inte så jättedyrt heller, enda fåniga är att då ligger inte telefon eller gas räkningen långt efter, och dom blir betydligt dyrare! hmmm…

Nu skall jag sätta mig framför tv’n en stund och vila hjärnan. Men som sagt borde komma bilder lite senare idag!

0 Responses to “Nystart på jobbet – läskigt!”



  1. Kommentera

Kommentera

