Första julsången i butikerna, och lite ändringar

Japp, årets första jullåt i butikerna som jag hörde blev Last Christmas med Wham! Oh joy! Den lär man höra fler gånger innan Januari är slut. Men jag jobbar inte i butik längre iallafall! Fick nog av det förra julen kan man säga!

Det blev ingen pub igår, eller, det vill säga, jag och Pete gick ut när dom sa att vi skulle mötas, och satt och väntade på dom. Efter en och en halv timme orkade jag inte vänta på dom längre när jag ändå inte var så sugen på att gå ut, så bjöd över Mary att hälsa på oss här hemma nån gång istället. Det är okej att det var hennes födelsedag och för all del så skall dom inte rusa i sig sin middag bara för att möta oss två, men när det tar så mycket längre tid så tycker jag inte hon kan bli sur för att vi gick hem. Jag hadde dessutom sagt ifrån att jag var trött och inte orkade vara ute så länge. Jaja.. vi får se om dom hör av sig idag.

Idag er det Ett foto i timmen, så jag fotar och fotar.. (kom på det lite sent bara, så började inte förrns i tio tiden.) Bilderna dyker nog upp ikväll eller imorgon.

Har ändrat lite på bloggen också. La inn alla länkarna på Banners och länkar sidan, istället för att ha dom på två ställen. Så produktiv har jag varit idag 😉

4 Responses to “Första julsången i butikerna, och lite ändringar”


  1. 1 Heidi november 12, 2006 kl. 1:31 e m

    Ja tenk nu børjar julmusikken. Synes det er ok at man selv spelar her hjemme, men tycker det blir for tidlig i affærene, man blir faktisk less. Så roligt med ett foto i timmen. Gleder meg til å se.

  2. 2 plingelinn november 12, 2006 kl. 1:34 e m

    hehe.. ja norske og svenske julesangene som jeg er vokst opp med går jeg ikke lei av, og skal spille en del av de hjemme selv (men ikke akkurat såå tidlig) Samme med mange av de tradisjonelle Engelske sangene, det er bare de jule’pop’ sangene som de spiller masse av i butikkene jeg er gått så lei av, spesiellt etter å ha spillt to cd’er om og om igjen etter hverandre i tre måneder da jeg jobba i Tie Rack forrige jula…
    Men ellers er julemusikk koselig det! 🙂

  3. 3 Hannele november 13, 2006 kl. 10:35 f m

    Nu när Fars dag och halloween är över, så kan jag börja tänka på jul 🙂

  4. 4 plingelinn november 13, 2006 kl. 1:24 e m

    Jaa… vi är ju snart halvägs ut i November, så nu kan man börja julstöka tycker jag 😉


Kommentera

