Delayed

Mitt sista mönster får komma imorgon istället eftersom jag skall upp till S med några arbetskompisar och äta middag efter jobbet idag. Det kan ta en stund tror jag, så det blir bättre att vänta tills imorgon med att fotografera och ordna med mönster.
Vi slutar jobbet klockan kvart över fyra idag eftersom chefen är snäll! 😀 Och nästa Fredag slutar vi fyra och så blir det tidigare och tidigare för varje vecka!

Annars är det typisk fredagsstämming på jobbet idag – ganska lugnt. bortsett från snubben från Polen som kom inn och skällde på oss för att han inte hadde brevet från home office som vi har sagt åt honom tre gånger redan idag att han måste ha om han vill registrera sig hos oss. Han har nog inte gett upp, och kommer tillbaks snart igen…

Det blir mera kakor sedan också, och presenter, eftersom det är SG’s sista dag idag. Hon skall få en DKNY klocka och massa choklad och presentkort på HMV. Tror ni hon kommer att gilla det?

2 Responses to “Delayed”


  1. 1 Saranne november 11, 2006 kl. 3:26 e m

    Jaa, muffinsarna e fina men inte eviga 😀
    Låter som om du haft en riktit trevlig kväll! Vad bra 🙂

    Jag tycker att en DKNY klocka e jättebra o fin present! Garanterat att hon kommer o bli glad 🙂 Det sku iaf jag bli!

    Ha det så bra!

  2. 2 plingelinn november 11, 2006 kl. 3:39 e m

    Hon blev så glad så 🙂
    Och jag får nog bara ta och baka flera muffins 😉

    ha det bra du med!


Kommentera

