Blommigt

Dagens Mönster är blommigt. Fast jag gjorde som en viss tv-kock og ‘juksa litt’ så jag hittade motiven igår, eftersom jag skall ut på middag efter jobbet så vet inte är jag kommer hem.

Här är dagens bilder iallafall:

överkastPasjmina Blommigt

1: Vårat fula blommiga 70-tals överkast som står i stil med och är mycket uppskattat av Jimmy.

2: Min fina varma pashminasjal som står i stil med min jacka och är uppskattad av mig!

3: Blommor från Vinter trädgården i Duthie Park

4 Responses to “Blommigt”


  1. 1 Heidi november 9, 2006 kl. 6:38 e m

    Tyckte mycke om den store firbente blomman : )

  2. 2 plingelinn november 9, 2006 kl. 9:37 e m

    hihi.. jaaa.. så söt så!

  3. 3 Nilla november 10, 2006 kl. 5:52 f m

    En så’n go’ kissekatt!
    Sjalen ser fin ut!

  4. 4 plingelinn november 10, 2006 kl. 8:27 f m

    Den är jättebra nu på vintern! Klarar mig inte utan sjalar och halsdukar!


Kommentera

