Prickigt

Prickigt Prickigt… hmm.. jaa. det var inte så lätt. Prickigt har jag inte för mycket av kan jag säga!
Har tänkt hela dagen, och det ända jag kunde komma på var några scarfar från mitt förra jobb på Tie Rack, så det får bli dom. Dessutom är det bara en som är riktigt ‘prickig’ tycker jag, men tog med den andra ändå..

OknutenKnuten

Dom används inte så ofta längre. Det var ju min jobb ‘uniform’ så jag tröttnade på att ha sådana runt halsen…

Blommigt blir nog lättare imorgon..

4 Responses to “Prickigt”


  1. 1 Nilla november 8, 2006 kl. 7:02 e m

    Vad fin!
    När jag tänkte på prickigt först så tänkte jag faktiskt på en prickig scarf! men jag har ingen…

  2. 2 plingelinn november 8, 2006 kl. 7:05 e m

    tack tack, det var svårt att komma på något 🙂 Det är en fin scarf, men lite för stor för att användas hela tiden. Borde varit lite mindre, som en ‘neckerchief’ som är så typiskt 50-tals stil…

  3. 3 Heidi november 8, 2006 kl. 9:41 e m

    Tycker den andra også var prickig jag på sin måte : )

  4. 4 plingelinn november 8, 2006 kl. 9:48 e m

    hehe.. jau.. den er jo det, selv om det er større prikker 🙂 Prikkete er jo ikke bare ‘polkadott’ heller..


Kommentera

