Ja jackan är ju vattentät iallafall…

Men jag borde nog ha haft nåt mer liknande Dustin’s stil…

Massa massa regn idag när vi skulle gå hemifrån, så jag fick ta på huvan på jackan och allt! Och det braiga är ju att jackan jag handlade är hur vind och vattentät som helst, men nu är det så med regnet i outbreakAberdeen att det tränger inn precis alla andra ställen som man inte har regntäta kläder (eller ansiktskydd för den delen) Eftersom det skall blåsa så himmla mycket samtidigt! Tjoho lixom!

Mina ben är alldeles gjenomblöta! ja faktisk inte bara byxorna, jag tror det har gått igenom skinnet också! Så jag skall se om jag hittar nåt fiffigt ala Dustin Hoffman att ha på mig nästa gång det regnar! (Hur dyr kan en sådan vara tro?)
Tacka vet jag mitt lilla värmeelement under skrivbordet – det håller på att torka mina ben och fötter nu!

Jag har glömt att äta frukost – måste nog ut och trotsa vädret lite senare igen ja.. hmm..

 

0 Responses to “Ja jackan är ju vattentät iallafall…”



  1. Kommentera

Kommentera

