Mystefystiska saker

Jaaa ni.. det händer grejjer på jobbet.. mer än det skall jag inte säga nu, med risk för att jinxa det, för jag vet inte vad det kommer att betyda för mig. Men i nästa vecka vet jag det garanterat – om det är bra eller dåligt!

Denna veckan verkar ha ställt inn sig på att gå riktigt segt på jobbet! Men så fort jag kommer hem så försvinner tiden supersnabbt och det blir dags att gå och lägga sig på noll komma nix! Kan ha nånting att göra med att jag slutar så sent på dagarna, eller det kan ha nåt att göra med att tiden går fortare när man har mycket att göra. Tror på en kombination av de två. Det är så himmla mycket jag inte hunnit med också! Som att köpa julklappar (börjar få lite panikångest över att inte veta ett dugg vad som skall ges bort) ordna med vaxineringsspruta/veterinärkoll åt Jimmy och en himmla massa andra saker.. Men det kommer väl lite extra tid efter ett tag? så att jag kan få ordnat allt detta liksom.

Fick bröllopskort från Magnus och Therese idag – det var jättefint, men väldigt långt, och kanske lite klurigt att rama inn? Nåt mer att lägga till på listan över saker som skall göras när extra tid knackar på dörrn: hitta en låååååång ram.. Det finns säkert någonstans!?

Jaa, här sitter jag och kikar runt på en hoper olika bloggar, massa fina sidor – måste bli bättre på att kommentera tycker jag (jobbar med saken) och så skall jag fixa så att min sida med banners och länkar uppdateras oftare. It is there for a reason, och som det är nu är den ju nästan tom!

Pete har åkt iväg på boxningen och jag skall se på Ghost Whisperer klockan nio, med en kopp te, ett fotbad och dom sista chokladrutorna… Nu börjar det märkas att jag inte studerar längre.. funderar alltid över varför jag inte är så stressad som jag har varit vid det här laget dom senaste fyra åren? Jag har inga uppgifter som skall lämmnas inn! i början av November längre 🙂 Ganska trevlig känsla egentligen…

2 Responses to “Mystefystiska saker”


  1. 1 malou1950 november 7, 2006 kl. 9:36 e m

    Det är ingen ide att få panikångest. Det kommer ny tid hela tiden, ju! Och bara du hinner köpa till mig, så…

  2. 2 plingelinn november 7, 2006 kl. 9:44 e m

    ja det ordnar sig nog skall du se 😉


Kommentera

