Randigt

Här hängde jag med på att hitta på bilder med olika mönster för varje dag i veckan, bara för at ha något att tänka på över dagen, Och Måndagens mönster är randigt. Jag är så dårlig på att få till fina bilder, men här är några randiga saker i min lägenhet iallafall!

Päls

Jimmy är såklart randig och fin!

Trasmatta

Och så har jag en randig trasmatta som aldrig får ligga där jag vill den skall ligga, eftersom ovannämnda husdjur har som hobby att surfa på den!

Så skulle jag ta bild på min randiga skjorta som jag hade på mig idag, men det blev inget bra! Svart och Vit randig är den iallafall!

ântligen var Måndag på jobbet avklarat, det var lika tröögt senare på dagen kan jag säga! Men nu är den sluuuut!
Jag skall ta och städa arbetsrummet nu, så blir det badrumsstädning sedan!

8 Responses to “Randigt”


  1. 1 Saranne november 6, 2006 kl. 6:33 e m

    Ciao!! Randigt e fint 🙂
    Ljuvliga muffinsar där uppe på bilden… E sj helt tokig i sådana xD Ha det braaa! 😀

  2. 2 plingelinn november 6, 2006 kl. 8:02 e m

    hejhej 🙂 mmmm.. det var goda muffinsar! 😉

  3. 3 Heidi november 6, 2006 kl. 8:19 e m

    Å så roligt at også du har ett randigt tema, och jag tyckte jo veldig om det øverste bildet da : )

  4. 4 plingelinn november 6, 2006 kl. 8:26 e m

    hehe.. fint at du likte det.. jeg er også veldig glad i det bildet.. og selve motivet da 🙂

  5. 6 plingelinn november 6, 2006 kl. 8:45 e m

    Tack 🙂 Tyckte det var en jättekul ide!

  6. 7 Hannele november 6, 2006 kl. 9:08 e m

    Jag besökte en kyrkogård i alla fall, för det är mysigt med alla ljus. Lite spöklikt…
    Spindelbröd/bullar är fint att baka till Halloween.

  7. 8 plingelinn november 6, 2006 kl. 9:11 e m

    jaa.. det kan jag tänka mig! Jag vet inte om dom tänder ljus och så på gravarna här eller om det är mer en svensk tradition?
    Jag skall sätta igång att baka Lussekatter och pepparkakor snart, och bjuda arbetskamraterna på till Lucia. Men jag låtr nog bli att sjucga för dom 😉


Kommentera

