Fest igår

Jorå.. det var trevligt.. fast, hmm.. inte precis liiiika trevligt som jag hade trott tror jag. Inget fel direkt, det var mest när vi hamnade på resturangen så satte jag mig nog vid fel ställe. Hamnade bredvid några jag inte känner lika bra som andra, och H gick hem eftersom hon mådde dåligt, så jag blev sittande lite på sidan ensam med min och H’s literkanna Margherita.. hmm.. och då jag inte pratade så mycket med dom jag satt bredvid blev det till att jag drack istället, så jag blev lite för full tycker jag! Inte så att jag var pinsam och gjorde dumma saker eller nåt, men jag hadde nog haft roligare om jag hadde druckit mindre! Så gick jag hem tidigt också, och det var nog bra. Hadde jag gått vidare och druckit mer hadde jag garanterat inte haft kul idag! Men men, nu vet jag det tills nästa gång; dricka lagom, sätta mig ihop med folk jag lätt kan prata med ochså passa på att S är med så man kan prata med henne också!

Annar låter jag bilderna längre ner tala för sig själva! Ett säkert tecken på att jag har druckit? Trutmunn!

Idag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om. James är uppe och hälsar på, och har legat och nysit inne i gästrummet hela natten – han är tydligen allergisk mot katter! Ikväll skall vi äta middag på turkisk resturang, och jag har handlat en överraskning till mamma! 😉

Nu över till bilderna!

sminkaHayley, Sarah & EmmaLinn & SarahPersonnelSarah G & LinnReserveratAdele & NicoleDebbie & MarionAdele & NicoleSarah GGreg & Okänd MexikanMaraccasTrutmunn!Amanda

8 Responses to “Fest igår”


  1. 1 Ingeborg november 4, 2006 kl. 5:21 e m

    Det så da ut som om det vet et veldig party. Og du hadde trutmunn! Linn, har du en god oppskrift på lussekatter som passer med rart self-raising mel og slikt man har på disse kanter? Alle virker som om de gjør seg klare til Lucia allerede nå, så jeg vil også være med på laget. Tror jeg skal se om jeg kanskje klarer å lage noen til den tid. Uten rosiner til meg, for jeg liker ikke rosiner. Liker to chocolate biscuit cake? Det er mitt prosjekt hele tiden her nå. Tror jeg skal gå på butikken en tur.

  2. 2 malou1950 november 4, 2006 kl. 8:09 e m

    Ingeborg: du MÅ pynte lussekattene med rosiner (de er veldig lette å pirke bort, men de må være der!!!)
    Linn: 1) Vill du att vi skall bränna en kopia av Âppelkriget till dig också? 2)Vadå för överraskning??

  3. 3 Ingeborg november 4, 2006 kl. 9:07 e m

    Ja, jeg vet det men de kan godt bare være til pynt. Og de trenger jo ikke være på alle sammen! Jeg har heller ikke sett denne hyppig omtalte Äppelkriget, men så snakket jeg med Måns på tlf i går!

  4. 4 plingelinn november 4, 2006 kl. 10:01 e m

    Ingeborg: Jeg kjører bare samme vanlige oppskrift jeg, med eller uten self raising flour – men det burde gå an å finne plain flour også? Jeg pleier ihvertfall å kjøpe de, gjerne er de mye billigere.
    Er MANGE flere bilder med meg og trutmunn fra igår – jeg blir nemlig veldig fotograferingshappy på fester, men må slutte med disse trutmunnene, skjønt om jeg smiler ser jeg bare skikkelig bred ut i trynet med dobbelthake.

    Mamma: 1, Ja tack gärna och 2, kan jag ju inte säga ju!

  5. 5 malou1950 november 4, 2006 kl. 11:00 e m

    är det julklappssöverraskning eller något som jag får tidigare?

  6. 6 plingelinn november 5, 2006 kl. 2:41 e m

    hehe.. vi får väl se 😉

  7. 7 Ingeborg november 5, 2006 kl. 10:28 e m

    Elsker den med barten. Det er vel en dame? Håper i alle fall det… I morgen skal jeg spise misslykket sushi til lunsj. Hurra for det. Håper det blir bedre neste gang

  8. 8 plingelinn november 6, 2006 kl. 8:20 f m

    tror de to med bart er Sarah og Amanda ja.. Vi fikk saann partypacke, med barter, maraccas, og ballonger og glitter som jeg hadde paa hodet og lekte Lucia med! :p


Kommentera

