*burp*

Jag är proppmätt! Och maten var jättegod! Hadde ju såklart Meze’s till förrätt och pilich Special! Orkade inte kaffe ens en gång denna gången, men vi fick Turkish Delight innan vi gick ändå!
Nu sitter jag bara hemma, och filurar över om jag skall se vidare på les miserables – tenth anniversary concert, eller gå och lägga mig och sova! klurigt klurigt!

Ute skjuter dom upp raketer! Dumma ungar, riktigt farligt är det också – när vi gick hem från resturangen såg vi en raket som hamnade åt sdan istället för uppåt och for ut på vägen och träffade nästan en bil! Dessutom tjuvstartar dom ju! Guy Fawkes är inte förrns imorgon! Egentligen brukar vi gå ner på stranden och se på fyrverkerierna, men jag skall hålla quiz imorgon så det hinner vi inte i år!

Njäpp – nu skall jag gå och tjura lite över att Jan och Anton blev utröstade! Dom som är så trevliga!!!

2 Responses to “*burp*”


  1. 2 plingelinn november 5, 2006 kl. 2:47 e m

    Guy Fawkes var en mann som den 5 November 17etellerannet forsøkte å sprenge det britiske parlamentet i biter. Men han ble avslørt å fanget før han fikk det til, så nå feirer de guy fawkes eller bonfire night hver 5 November i Storbrittania med å skyte opp masse fyrverkeri og tenne bål. fordi parlamentet ikke ble sprengt… ganske rart igrunn..


Kommentera

