Lockigt hår

H lockade mitt hår på lunchen. Så lockigt som jag har det nu har nog mitt hår aldrig varit, men det är tydligen fint! Skall se om det fortfarande är lockigt när jag kommer hem så kan jag ta en bild av det och visa hur lockigt det blev! Det ser ut till att jag kommer att locka det innan vi går ut på Fredag iallafall, eller – H gör det åt mig!

Annars är det fortfarande kallt! Fastän jag satt på värmeelementet under skrivbordet och allting, men det hjälper ju inte att mina fötter är varma och sköna – fingrarna är fortfarande lika kalla!Snart får jag ta med mig vantar inn på jobbet eller nåt…

4 Responses to “Lockigt hår”


  1. 1 malou1950 november 1, 2006 kl. 4:40 e m

    Du kan få mina lockar, jag vill int ha dom! Det är svårt att skriva med vantar, du får ta på dig handledsvärmare och hoppas på det bästa. Jag har TRÅÅÅKIGT och kan fortfarande inte skratta, för då gör det ont. Och så har jag ätit blodpudding, med rårörda lingon.

  2. 2 plingelinn november 1, 2006 kl. 5:04 e m

    Jag har lockigare har an du har nu tror jag. Fast det har slappt lite! Skall se om det ar nagra lockar kvar nar jag kommer hem sa jag kan ta bild av det, fast dom blaser nog bort pa vagen hem..

  3. 3 Ingeborg november 3, 2006 kl. 11:36 f m

    What a babes, du var veldig søt med krøller! Huhu, jeg håper Pete likte det også. Jeg er nesten missunnelig på hvor moro du har det på jobben, jeg er syk og hjemme i sengen for tiden bare.

  4. 4 plingelinn november 3, 2006 kl. 11:51 f m

    Haha… Pete MERKA det ikke engang! Etter 20 minutter og mye hinting og hoderisting fra meg utbroet han… oooo I am in so much trouble aren’t I??? YOU CUT YOUR HAIR!!!! eeeehm.. nei… etterhvert slo han meg i nesa og… sett pa makan!


Kommentera

